پروژه الف(مانیتورهای 3 بعدی)

پروژه الف

پروژه ی الف، زعفرانیه

مقدمه

یکی از مشخصات فضاهای تجاری، حضور مخاطبان فراوان، با انگیزه خرید یا گذران وقت و استفاده از فضاهای
موجود در مجتمع تجاری است.
موقعیت جغرافیایی، نوع و برندهای حاضر در مجتمع تجاری، کلاس قیمت کالاهای عرضه شده، تنوع کالاهای
عرضه شده و دکوراسیون و معماری داخلی مجتمع تجاری از عواملی است که طیف مخاطبان قابل جذب را
تعیین می کند. قطعا مدیران مجتمع تجاری تمایل خواهند داشت که در هنکام حضور مخاطب در مجتمع
تجاری، حداکثر امکانات را برای گذراندن هر چه بهتر اوقات مراجع، فراهم کنند.
بدیهی است اگر مخاطب در هنگام حضور در مجتمع تجاری کالاهای منطبق با سلیقه خودش را به راحتی بیابد
و بتواند از خرید رضایت کافی را داشته باشد در بازه های زمانی منظم و متناوب مجددا برای خرید به مجتمع
تجاری مراجعه می نماید.
از این جهت مدیران مجتمع تجاری همواره باید در جهت معرفی محصولات و کالاهای ارایه شده در مجتمع
اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. همچنین ابزار تبلیغاتی مناسب در زیبایی محیط مجتمع تجاری نیز تاثیر به
سزایی دارد.
 
صفحات نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک
این نمایشگرها که در ابعاد مختلف 39 ، 50 ، 65 و 84 اینچ ساخته شده اند قابلیت اتصال به یکدیگر جهت
پیاده سازی صفحات نمایشگر بزرگتر را نیز دارا هستند. بزرگترین نمایشگر کار شده با استفاده از این تکنولوژی تا
کنون با ابعاد 10 متر مربع می باشد. با توجه به نمونه های نصب شده از این محصول، از آنجا که خود تکنولوژی
3D دارای جذابیت منحصر به فردی است، در صورت پخش تبلیغات و معرفی محصولات با استفاده از این
تکنولوژی، اثر تبلیغات و جذب مخاطب بسیار بیشتر از نمایشگرهای معمولی می باشد.
البته تولید محتوای سه بعدی نیز نکات خاصی دارد که در حال حاضر تیم تولید محتوای سه بعدی نیز در
شرکت حضور دارند.
 
Stele42 00

 

انواع سرویس های مبتنی بر مانیتورهای 3 بعدی:
  • تشخیص چهره
با استفاده از تصاویر دریافتی از دوربین همواره آنالیز دقیقی از میزان تاثیر تبلیغات پخش شده
توسط نمایشگرها را می تواند ارایه نماید. اطلاعاتی نظیر جنسیت مخاطب، محدوده سنی و حالات چهره نظیر
خوشحالی، میزان غافلگیری، عصبانیت، ترس و ناراحتی با استفاده از نرم افزار در حین مشاهده تصاویر تبلیغاتی
ثبت می شود و از این طریق می توان به راحتی محتوای تبلیغاتی عرضه شده را ارزیابی نمود و حتی عیار آن را
سنجید.
  • نمایشگرهای شفاف (Transparent OLED)
تکنولوژی نوین نمایشگرهای شفاف لمسی، نیز به تازگی معرفی شده است و این امکان را میدهد که با توجه به
زیبایی و جذابیتی که دارد جهت تبلیغات موثر مورد بهره برداری قرار گیرد. این نمایشگر ها با توجه به قابلیت
لمسی که دارند می توانند به صورت تعاملی اطلاعات مورد نیاز مخاطب را در اختیار قرار دهند.
  • ابزار تبلیغاتی بلوتوث
Beacons ابزاری هستند که بر پایه بلوتوث سرویس هایی را ارایه می نمایند و می توانند از طریق بلوتوث
پیام های تبلیغاتی مناسب نظیر تخفیف ها، معرفی محصولات جدیدو اطلاع رسانی بر اساس موقعیت و محل
استقرار را ارسال نماید. همچنین از این طریق می توان برخی از اطلاعات آماری را نیز در اختیار داشت.
  • نمایشگرهای شفاف نواری
  • نمایشگرهای محیط بیرونی
  • نمایشگرهای شیشه ای مناسب برای نمای ساختمان

 

افزودن دیدگاه جدید